Saturday, July 07, 2007

07-07-07

Kemas kini: Kami berdua Fathi Aris Omar & Safrina Hamsin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada semua teman, khususnya Pak Khalid dan Isham Rais, yang sudi memeriahkan majlis perkahwinan kami di Felda Gunung Besout 1 pada 6 dan 7 Julai lepas.

Begitu juga teman-teman yang menyampaikan ucap selamat, tahniah dan hadiah sempena perkahwinan kami.

Tidak ketinggalan kepada teman-teman yang memblog cerita-cerita dan foto-foto perkahwinan tersebut.

Foto-foto itu boleh dilihat di sini: Ng Boon Hooi, James Wong Wing On, Khalid Jaafar, Khalid di Youtube.com, Najwan Halimi, KL Pos.com, Amin Iskandar (Black UBU) dan juga Farrel.

Kepada yang tidak sempat diundang, kami bercadang mengadakan majlis pada bulan September nanti di Bangsar Utama, sementara buat teman-teman di Pantai Timur, sudilah memeriahkan majlis kami di 40 Lorong Pasir Putih, Jalan Pasir Panjang, Kuala Terengganu pada 23 Ogos depan (Khamis), jam 12 tengah hari hingga 5 petang.

Teman-teman di Kuala Lumpur juga diundang. Sila hubungi saya faomar@yahoo.com

(lama)

7 julai 2007 -- saya dan teman saya Safrina mendirikan rumah tangga.

26 comments:

Aqil Fithri said...

salaam,
tabrik fathi!

mudin001 said...

salam,
tahniah!

tebak said...

Salam.

Congrats Bro!

najwan halimi said...

fathi,

selamat bernikah.

Kaki Bangku said...

tahniah! tahniah!

selamat mendirikan usrah hehehe...

Jiwa Rasa said...

Fathi,

Salam ulangtahun dan selamat menempuh alam baru.

Moga lebih ligat menulis, bila sudah ada yang tolong buatkan kopi.

Anonymous said...

Selamat pengantin baru Fathi..

Nak hantar hadiah ni.. alamat tak tahu..

ventti

syeikhryz said...

SELAMAT PENGANTIN BARU BRO FATHI..sorry xdpt dtg..ada peob sikit.papehal pun,congratz bro...

munirah hayati said...

mabruk! syabas atas keberanian mendirikan rumah tangga.

bertuah si isteri dapat suami pemikir dan penulis. tak mudah nak cari dah tu! :)

zarul20 said...

sdr fathi,

tahniah, bahagia selamanya hendaknya...

che nik said...

selamat, selamat, selamat berbahagia... moga ghairahnya pada yang itu sama ghairahnya dengan ghairah intelektual.

aranhellstorm said...

selamat berbahagia bro!

Anonymous said...

utk gambar fathi and his wife, can visit http://wenhui.wordpress.com/

Anonymous said...

tok kadi tu memang sempoi la fathi... aku terubat luka bergelak kat luaq rumah malam tu... best2! Selamat menerobos alam 'ghaib'.

-hafiz-

FARREL said...

Saudara Fathi,

Tahniah..
Semoga berkekalan hingga ke akhirnya..

mile said...

tahniah fathi.

perkahwinan - puncak suatu keberanian.. hehe

Zulhabri said...

Tahniah Fathi!

Kejayaan yang membanggakan aku, hehe

mat arau said...

Apakah selepas ini idea akan menjadi lebih "lembut"?

blackpurple said...

Tahniah! Unik seunik saudara juga :)

Anonymous said...

tahniah diatas perkahwinan anda dengan rina. hopefully lasting forever. apsal takde gambar dalam star pun. saje nak tengok gambar orang felda. bytheway... congratulayions..

your brother said...

ustaz jalil (kadi) memang sempoi. the whole nations know the story. wish iwas there. ahaks. the new lawak king i guest.

susanloone said...

hey fathi and wife. thaniah ! i very jauh or else i aka attend wedding. anyway, i know both of you will be happieeeeeeee!!!

at last ada orang jugak to disiplin fathi.

congrats rina!

babazahra' said...

mabruk,
ingat lagi masa saya nak nikah dulu Isham kata "kau nak kawin apasal?" saya kata semula" kenapa x boleh kawin? Che pun berkahwin malahan Karl Marx dan Jenny van Westpallen berkawin walau terpaksa bertunang selama 7 tahun. indahnya cinta itu. hahaha!

Adib said...

tahniah!
err september? 2 september ke 20 september... atau 11 september?

fathi aris omar said...

Hehehe Dib, 8 atau 9 Sept. Nanti aku umum. Tarikh2 kau tu tarikh2 politik! Lupa-lupakanlah sekali-sekala pasal politik.

Anonymous said...

alhamdulillah....Tahniah....akhirnya...