Monday, November 20, 2006

Dating

Keluar temu janji dengan pasangan baru, atau istilah mudah dating, mempunyai nilai kerohanian, kata seorang profesor agama, kerohanian dan gender Donna Freitas.

Jadi, jika anda belum lagi mempunyai upacara dating, silalah baca artikel berikut:

Dating has spiritual value

Our culture's obsession with marriage only furthers the idea that dating should be for the sake of marriage. This view of dating can easily make us forget that dating has spiritual value in and of itself. We need to stop focusing on its potential for marriage and accept its temporary nature. Dating can help us to grow spiritually -- if we allow it to.

Siapalah yang nak dating dengan aku nih! hehehe

8 comments:

Anonymous said...

So, we have to find someone to date in order to uplift our spirituality? Nice idea, eh, fathi?

najwan halimi said...

fathi,
dating dgn mardhiah je la..myb ada can!haha =)

fathi aris omar said...

Kau ni Najwan, tak tahu hujung pangkal, sebut je nama-nama orang. Apaaaa lah, tak baik macam ni. Kau tahu ke siapa Mardhiah ni?

Amin Ahmad said...

Haha,

Fathi..aku pun nak tau gak!

Jangan Mardhiah yang aku kenal dahla..dia dah kawin!

Aqil Fithri said...

hehehe :-) nakal betul najwan....

zulkhair said...

Barangkali boleh tubuh kelab dengan A Rosli Kuching - Zulkhair JB

najwan halimi said...

adui..aku silap cakap ke?aduhai..

manala aku tahu mardhiah mana..=)

Anonymous said...

Pandaila najwan ni..Jgnlah nak mengada2, saya takut ada orang gila meroyan kat sini lagi sekali nanti. Kan abg fathi kan..kalau orang tu naif dan suci spt yg dia dakwalah

Mardhiah