Thursday, March 01, 2007

Blog

Sebuah web TV yang baru, dinamakan TVPas.com, menerbitkan satu siri wawancara berhubung isu blog, media dan kebebasannya.

Selain Rocky dan Zaharin, saya turut bercakap. Pertama kali saya bercakap depan kamera!

Kepada yang belum mengenali ketiga-tiga nama ini, bolehlah ke laman web TVPAS.com.

3 comments:

Anonymous said...

En. Fathi, ada seorang Datuk beromen dlm lift, ada video di internet. Awek dia bertudung, di pjabat, En Fathi tak mau tulis ke?

Anonymous said...

Corrupt Minister? See ...

http://www.freewebs.com/southeast-wind/

Anonymous said...

Mr. Fathi just committing another crime against pihak agama and muftis. Apa asas kamu yang menyimpulkan pihak berkuasa agama dan mufti endorse kegiatan skodeng? Ia hanya satu kenyataan liar yang memfitnah kelompok agama! Pada satu ketika kamu membelasah kegiatan maksiat yang tidak bermoral.Sekadar dalam tulisan saja lah. Pada ketika yang lain kamu membelasah golongan agama yang ditugaskan untuk mencegah kegiatan sedemikian dengan menyamakan mereka dengan kegiatan skodeng. Itu fitnah besar! Kamu sudah terpengaruh dengan kelompok anti agama yang tidak mahu prinsip dan ajaran agama dikuatkuasakan ke atas masyarakat Islam as a public enforcement. Islam bukan sekadar tutup aurat dan dirikan solat. Islam mencegah wujudnya kecelaruan keturunan right from the beginning. If this kind of teachings is not exist in other religion, dont't try to detatch it from Islam. Tanggung jawab nahi mungkar tetap ada. Kegiatan skodeng itu jauh tersasar dari tanggung jawab nahi mungkar. U agreed its a kind of penyakit. Melakukan maksiat also penyakit sosial. Pihak berkuasa agama tidak pernah memanfaatkan penyakit skodeng untuk mengubati penyakit sosial. Exco agama Terengganu just want to reward those yang give info about kegiatan maksiat. As U know Mat skodeng tak akan beri info, he will enjoy the actvity. Kalau dia beri info sebegini kpd pencegah maksiat habis lah keseronokan nya. U got to know how to differentiate it before to make a blatant defamation. Kalau isteri atau adik perenpuan U sendiri dikatakan terlibat melakukan maksiat, U definitely akan mengintip dulu bagi memastikan kesahihan laporan itu? Adakah kegiatan U mengintip kegiatan mereka itu dikategorikan sebagai kegiatan skodeng. Berapa ramai suami curang terpaksa diintip oleh siisteri dengan khidmat spy leman. Adakah kegiatan itu juga dikategorikan sebagai skodeng. Fathi, this is my sincere advice to U. U don’t have to cari popularity di kalangan sekelompok manusia yang anti agama dengan menjadikan diri kamu tukang pukul dan tukang fitnah puak-puak agama. That’s is U right now! I come to this concluision bila membaca minda dan tulisan U. U got no ball to protect your own religious brothers and U are now trying to be the cahampion of your religious enenmy. U menjadi hulu kepada mata kapak yang membelah rakan U sendiri. Well done Fathi!